fuel

Το πρόγραμμα καλύπτει εσωτερικές επιχειρησιακές ανάγκες των εταιριών με στόλο οχημάτων, οι οποίες εστιάζονται σε μείωση των δύο μεγαλύτερων λειτουργικών εξόδων:
του κόστους του καταναλισκόμενου καυσίμου και του κόστους συντήρησης των οχημάτων.

Και οι δύο στόχοι μπορούν να επιτευχθούν καταγράφοντας, μελετώντας και επηρεάζοντας την συμπεριφορά (Driver Behavior) και την αλληλεπίδραση των οδηγών και των οχημάτων τους.

22
Το πρόγραμμα καταγράφει το οδηγικό “προφίλ” κάθε οδηγού βάσει παραμέτρων που έχουμε ορίσει. Έτσι ο διαχειριστής/ιδιοκτήτης του στόλου μπορεί να ενημερωθεί για το ποιοί από τους υπαλλήλους του απαιτείται να εκπαιδευτούν στις διαδικασίες που εξασφαλίζουν οικονομικότερη αλλά και ασφαλέστερη οδήγηση για τους ίδιους, το όχημα και το φορτίο τους.

Κάθε φορά που η οδηγική συμπεριφορά ξεφεύγει από το ορισθέντα, ο οδηγός λαμβάνει μία άμεση ενημέρωση με οπτικά (LED) και ηχητικά σήματα, μέσω της συσκευής DMAS (Driver Manoeuver Awareness System). Με αυτόν τον τρόπο, ο οδηγός εκπαιδεύεται σε πραγματικό χρόνο για ασφαλέστερη και οικονομικότερη οδήγηση.

 

23
Μία έξυπνη τηλεματική μονάδα εγκαθίσταται στο όχημα που επιτρέπει τη ροή δεδομένων για τη λειτουργία του. Λόγω του υψηλού βαθμού ελέγχου των οχημάτων (κυρίως τελευταίας τεχνολογίας) μέσω προεγκατεστημένων υπολογιστών και ηλεκτρονικών κυκλωμάτων μέσα σε αυτά, η πληροφορία για όλα τα αυτόνομα υποσυστήματα (πέδηση, κινητήρας, ελαστικά κλπ) μπορεί να καταγραφεί από τη συσκευή για μετέπειτα μελέτη.

Με την εγκατάσταση και μελέτη των πληροφοριών που χαρακτηρίζουν την μηχανολογική κατάσταση του οχήματος, υπάρχει η δυνατότητα ενημέρωσης για πιθανές φθορές που έχουν προκύψει, εργασίες συντήρησης που πρέπει να γίνουν ή μηχανολογικά μέρη που έχει έρθει η στιγμή να αντικατασταθούν.

Επιπλέον, μέσω ειδικά σχεδιασμένων ενημερώσεων μπορούν να προβλεφθούν επικείμενες βλάβες στον κινητήρα ή τα υποσυστήματά του.

Με αυτόν τον τρόπο, είναι εφικτός ο καλύτερος και αποτελεσματικότερος προγραμματισμός τεχνικών εργασιών, μειώνοντας το επιχειρησιακό κόστος που ενέχει η ξαφνική δυσλειτουργία μέρους ενός στόλου (downtime, ανθρωποώρες κλπ).

 

Η τεχνολογία πίσω από τη λύση:

025

Καταγραφή
Προκειμένου να ληφθούν δεδομένα για την κατάσταση ενός οχήματος αλλά και για την εξέλιξή της, γίνεται εγκατάσταση μίας έξυπνης τηλεματικής μονάδας που επιτρέπει τη ροή δεδομένων για τη λειτουργία του. Λόγω του υψηλού βαθμού ελέγχου των οχημάτων (κυρίως τελευταίας τεχνολογίας) μέσω προεγκατεστημένων υπολογιστών και ηλεκτρονικών κυκλωμάτων μέσα σε αυτά, η πληροφορία για όλα τα αυτόνομα υποσυστήματα (πέδηση, κινητήρας, ελαστικά κλπ) μπορεί να καταγραφεί από τη συσκευή για μετέπειτα μελέτη.

Εκπαίδευση

026

Από τη στιγμή που η τηλεματική μονάδα καταγράφει την συμπεριφορά του εκάστοτε οδηγού, έχει τη δυνατότητα να κατανοεί κατά πόσο η συμπεριφορά αυτή μπορεί να χαρακτηριστεί λίγο, μετρίως ή πολύ επικίνδυνη από πλευράς ασφάλειας αλλά και κατά πόσο μπορεί να επηρεάσει την κατανάλωση καυσίμου και την περαιτέρω μηχανολογική κατάσταση του οχήματος.

Στη συνέχεια, ο οδηγός λαμβάνει μία άμεση ενημέρωση με οπτικά (LED) και ηχητικά σήματα, μέσω της συσκευής DMAS (Driver Manoeuver Awareness System). Με αυτόν τον τρόπο, ο οδηγός εκπαιδεύεται σε πραγματικό χρόνο για ασφαλέστερη και οικονομικότερη οδήγηση.

 

Μετάδοση και μελέτη

027

Όλη η καταγεγραμμένη πληροφορία είναι δυνατόν να μεταδοθεί μέσω GPS και δικτύου κινητής τηλεφωνίας σε ένα online application, μέσω του οποίου μπορεί να εξαχθεί και να μελετηθεί, είτε προς εξαγωγή στατιστικών στοιχείων για την τρέχουσα κατανάλωση καυσίμου του στόλου είτε για την επιβεβαίωση της ορθής λειτουργίας των οχημάτων και την πρόληψη πιθανών βλαβών.